#vásárlási szokások

Ezekre kattanunk rá a nagy melegben
 

Ezekre kattanunk rá a nagy melegben

Az egyik hazai árösszehasonlító oldal, az Olcsóbbat.hu arra volt kíváncsi, milyen hatással van a válság az online kereskedelemre, melyek a legnépszerűbb termékek nyár elején, és melyek a legmeglepőbb változások a keresletben a tavalyi évhez képest.

hvg.hu hvg.hu

A magyarok többsége magyar terméket vásárol
 

A magyarok többsége magyar terméket vásárol

Tízből hat fogyasztó tartja fontosnak, hogy amikor élelmiszert vásárol, akkor magyar terméket válasszon, közülük egyharmad a jó minőséget, egyötöd a hazai áru egészséges voltát jelölte meg döntése fő okának - derül ki a Nielsen piackutató felméréséből.

MTI MTI


Vásárol a magyar anya – de mit vesz?
 

Vásárol a magyar anya – de mit vesz?

Talán minden szülőnek feltűnt már, milyen könnyen is költünk utódainkra, sokszor könnyebben, mint saját magunkra. A gyerekek ellátásához kapcsolódó iparágak fejlődése kirívó, egyre újabb szereplők törnek be az öltözködés területére is. Észre sem vesszük, és mire iskolába kerül, kisbabánk divatdiktárorrá válik, ha nem vigyázunk.

life-style.hu life-style.hu

Ki vesz meg 2 millió tonna ruhát évente?
 

Ki vesz meg 2 millió tonna ruhát évente?

A magyar divatbolondok jelentős része az angol turkálókból szedi össze egyedi ruhatárát. De miért dobnak ki az angolok annyi alig használt ruházati cikket, hogy abból több másik ország lakói is többszörösen felöltözködhetnek?

hvg.hu hvg.hu

Négy év alatt megduplázódott az internetezők száma
 

Négy év alatt megduplázódott az internetezők száma

Míg 2005-ben a felnőtt lakosságnak alig egynegyede használta az internetet, mára már a 18–64 évesek fele legalább hetente „on-line”, és további 8-10 százalék próbálta már ki a világháló nyújtotta előnyöket - derül ki a KutatóCentrum és a Mai Piac közös felméréséből. Az E-Shopping FMCG Report az internetezők on-line és offline vásárlási szokásai közötti kapcsolatokra, valamint a napi fogyasztási cikkek on-line vásárlási hajlandóságára fokuszál.

unknown unknown